Thursday, May 7, 2009

很想你



很想你 张智成
你在哪里?这些年来如意不如意?
还快乐?还单纯?还美丽?
时光如何对你?
我在这里人海中的一座岛屿
很平静风平浪静
只除了深夜里回忆会疯狂来袭

我很想你你知道吗
如果可以就让我再见你
美好微笑清澈眼睛
好确定那持离只毁了我一个而已

我很想你听见了吗? woo~
这是唯一我无解的困境
那些过去不肯过去
不管我后来遇见多少人
只能叹息

都不是你
我只想爱你
我在哪里?你会不会偶尔好奇?
有没有曾经怀疑?
我说我会忘记只是种好意

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

有些人,你什么忘,也忘不了。
有些人, 就住在你心海里。
那天,他回来了,我会紧拥他。
我也好想远方的那个‘他’!!


你是否身边也有个想念的人呢?
还是你已幸福的找到了那个‘他’了?

May 8, 2009 at 5:56 AM  
Blogger 我是猫, 不是鹿 said...

他一直住在我的心里。

May 11, 2009 at 3:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

such a sad song. and i don't understand why do pple still like to have their ex-partner photos pin up even though they have a new partner alrdy. why??

everytime i saw that pix, i feel sad.
DO U MISS YOUR EX SO MUCH.
"很想你" - but you are hurting me.

(sori for blabbering, but this post really connects me)

July 18, 2009 at 7:44 PM  
Blogger 我是猫, 不是鹿 said...

Yep, is a sad song. Lyrics is well-written.

Nope, I dont miss anymore... Just some incident, which occasionally reminds me of him.

July 19, 2009 at 8:25 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home